Jak nakupovat

Termíny dodání:

 

Skladem: 

Je-li skladem dostatečné množství zboží potřebné k vykrytí objednávky, je expedováno následující  pracovní den ode dne, kdy je zákazníkovi objednávka potvrzena. V případě, že zákazník zvolí platbu předem na náš bankovní účet, prodlouží se termín expedice zboží o dobu, než je příslušná platba připsána na náš bankovní účet.  

 

Na objednávku: 

Zboží podléhající režimu poptávky u výrobce. O dostupnosti budete telefonicky, nebo prostřednictvím elektronické pošty vyrozumněni o termínu dodání. Termín dodání 2-5 týdnů.  

Čekáme na naskladnění:

U takto označeného zboží bude doba naskladnění trvat od jednoho do tří týdnů. Znamená to, že je zboží objednáno u výrobce a čekáme, až ho dopravce přiveze. 

Způsob vyskladnění:

V případě, že je objednávka složena ze zboží s více časovými dostupnosti a bude požadován jeden závoz, termín dodání se řídí vždy zbožím s nejdelší dostupností. 

 

 

Doprava:

Odeslání zásilky dopravcem:

O ceně přepravy zboží budete informováni při volbě způsobu doručení.

 

Platnost cen:

Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo upravovat cenu dopravy dle případných změn ceníku přepravní služby.

Převzetí zboží:

PŘI DORUČENÍ DŮKLADNĚ PROHLÉDNĚTE NEPORUŠENOST OBALU, PŘÍPADNĚ NEPOŠKOZENOST ZBOŽÍ. NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE NEMŮŽE BOHUŽEL BÝT BRÁN ZŘETEL.  Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Vrácení zboží

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Tato lhůta platí i pro objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Stav vráceného zboží

V případě, že je zboží dodavateli vráceno v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen uhradit dodavateli zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a případnou další vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, chybějící příslušenství či průvodní dokumentace, poškozený obal, opotřebení zboží, apod.).